Inget att rekommendera

att ha magsjuka.. hade det igår.. Idag har jag iaf ätit lite och känner miig bättre.. meen de va sköönt att vara hemma och vila idag så att man kunde äta lite då och då.. så man inte vräker i siig mat..

annars idag vädret har varit lite trist och tråkigt... i morgon ska det bli till att jobba igen och på fredag..  och om inte jonas blir sjuk till helgen så kommer vi får besök i helgen vet inte vilken dag men nån dag iaf.. ska bli roligt..

va ska man mer skirva.. jag och jonas va i göteborg i helgen och bodde på hotell.. jätte fint och mysigt hotell mitt i stan.. de va jätte bra.. vi gick till lisse berg på kvällen och kollade lite de va fint vi skulle åka skridskor men vi han inte fören dom stängde.. Meen vi köpte brända mandlar och varm choklad och så va det bara mysigt att gå och kolla i alla små hyddor som folk stod och sålde i.. sen på söndagen innan vi åkte hem så va vi i universum tror jag de hette låg precis bervi lisseberg.. de va oxå roligt..

Puss och heeej

Kommentarer
Postat av: britt

grattis på Elisabet dagen britt

2008-11-19 @ 18:41:16
Postat av: emma

vem ska komma på besök?

2008-11-19 @ 19:43:44
Postat av: svar till britt

Tack desamma

2008-11-20 @ 17:37:25
Postat av: Svar till emma..

Britt, paavo och maggis

2008-11-20 @ 17:37:40
Postat av: Melvins mamma

Hej Gumman

Hur är det med er?

JObbigt med magsjuka!

När kommer du/ni upp hit till Dalarna igen då =)?

massor av kramar från oss

2008-11-22 @ 18:40:43
URL: http://sandrakristofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0