Torsdag...

Är det idag.. har jobbat två stängnignar och så klart så va det Ass-möte kl 9 i morrse såå man va ju skapligt trött när man klev ur sängen halv 9 :) bara hoppa i kläderna och ta en macka sen iväg till jobbet..  är ledig annars idag..

När ajg kom hem från jobbet så kollade jag datorn lite och lyssnade på mamma mia skivan som jag fick av en jobbar kompis igår.. sååå jäkla bra :) taack emma..

Sen plockade jag undan all skit som ligger i hela lägenheten känns det som och sen diskade.. sen blandade jag ihop en bulldeg hade blivit tillsagd av mannen här hemma att jag skulle göra en dubbel satts så de fick jag ju lov att göra :) haaan e helt bulltokig min lilla sötnos :)

Gjorde en sats med vanilj och den andra med kanel, jag gillar ju mest kanel och jonas vanilj så då fick det bli så..  såå nu väntar jag på att de ska jäsa en sista gång sen ska de bara in i ugenen.. det ska ju jäsas så jäkla mycket när man bakar bullar och bröd.. meen det blir gott sen.. Jonas ringde nyss och sa att han skulle ha möte på jobbet oxå så han kommer lite senare..  jaa sen när ajg bakat klart mina bullar så ska jag städa hela lägenhten damma damsuga och torka såå ska ajg noog ta fram mina adventsljusstakar eftersom att jag jobbar dag i helgen då kommer jag vara så trött på kvällen så jag kommer int eorka de på söndag.. Myssigt at ha dom framme i morgon för då blir jag 21 år :) min födelsedag... såå skönt jag är ledig i morgon me..

jaa neej nu ska jag ha pärlsocker på dem och sen ksa de in i ugnen.. sen ska jag och syster fixa med en present åt våran farar mellan internett :)


 Här är resultet av mitt bullbaka blev 50 stycken..

 Lägger äv en ut bild på mina fina blommor ajg fick utav särkioja när dom va här i helgen för att fira min födelsedag..


Haa en bra dag här är det så blåsigt att man nästan blåser bort när amn går ut..

Pusss&kram Ida


Kommentarer
Postat av: melvins mamma

mums med bullar =)

2008-11-27 @ 22:41:04
URL: http://sandrakristofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0