God morgon

Klockan är halv 7 på morgonen.. Trött e jag som in i hundra.. och nervös.. de har faktiskt varit svårt att sova i natt sommnade sent och har vaknat några gånger i natt.. och e uppe nu..
 Har packat de sista nu och ska bara äta frukost och sen hoppa in i duschen seeen bär det av moot bussen och tåget.. sååå tråkigt att de regnar ute...


Soom sagt de kan hända att det är blir sista gången jag kollar och skriver bloggen på 3 veckor nu.. Meen den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.. Sååå den 10 eller 11 november då kan jag lova att ni får ett nytt blogginlägg..  Haaaa det så bra alla..


Jonas jag älskar diig jag kommer sakna diiiig oooooooottrrrooolligt myccket så de går inte att beskriva... LOVE UUU..


Kommentarer
Postat av: melvins mamma

Heeej Gumman

Hur är det med er?

kramar

2008-10-23 @ 13:13:27
URL: http://sandrakristofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0