I morgon bär det av

Till Storstaden malmö... De blir första gången jag är i malmö.. och jag ska åka dit helt själv ska ta miig dit med tåg och klara av 3 stycken byten och sen när jag väl kommer fram ska jag hitta från stationen in till stan och hitta till max restaurangen.. Säger bara de lycka till Ida...

Joo de ska noog gå bra hoppas jag på :)

sååå nu kommer jag vara borta till den 10 november så de kan hända att jag inte skriver nått tills jag kommer hem.. de beror på om jag kommer ha tillgång till någon dator nån gång.. meen annars blir det ett jätte långt inlägg när jag kommer hem för då har jag noog mycke att berätta... För er som inte vet vad jag pratar om så ska jag åka ner till malmö i morgon onsdag den 22 oktober och kommer tillbaka den 10 november jag ska åka ner dit och jobba på max.. på en nyöppnad restaurang som kommer att slå upp dörrarna på torsdag den 23.. så jag ska åka ner och lära upp de som ska jobba där nere..

Ska packa nu och kolla på tv jag skriver lite imorgn bitti innan jag åker..

Puss och Heeej leverpastej..       Önska miig Lycka till nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0