Tröök väder

Det är storm ute och mulet och grått plus att det regnar.. Sååå tråkigt väder och jag som tänkt eta miig ut till stan vet inte om jag vill de längre med tanke på vädret.. meen jooo det är väll bara att bita ihop..   :)

I helgen har maggis varit här på besök de va roligt.. Vi tog en vända på stan och i knalleland på lördagen när hon kom och åt på spice and rice såå gott där tycker jag.. seen mot kvällningen spelade vi bowling och tog hen em varsin pizza från alle terassen :) sååå gott där oxå och så lite godis på de så de har ju inte varit en så nyttig helg  meen men meen de e såånt man får ta vissa helger..   Och om två dagar bär det av till malmö på öppning.. Vi får väll se hur mycket jobb de blir.. såg ju hur länge dom skulle ha öppet på dagarna och de såg inte sååå bra ut :P


Köpte en ny tavla igår osom jag tror jag ska ha på väggen ovanför sängen..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0