Blääää

Har varit sjuk nu i en vecka så jag har inte tränat nått.. Är liv rädd att träna när jag e sjuk gjorde de ett tag förut men då va jag sjuk i ett antal månader..

Meen börjar komma på bättringsvägar nu är bara förkyld nu och hostar men jag väntar tills jag e riktigt frisk innan jag börjar träna igen.. Och vi håller fortfarande på med våran resa men vi måste boka nu innan veckan e slut för de fanns inte många platser kvar.. sååå nu e det brottom brottom och peppar peppar på att de finns platser kvar...

Nu blire att kolla på Idol starten såå jäkla roligt att kolla på.. för många e riktigt bra och vissa kan man ju bara skratta åt.. Sen blir det sängen går ju upp kl halv 7 varje morgon..

haa det bra här regnar de men ni kanske har bättre väder..


Pusssar och Kramar   Lägger ut en gullig bild på min och lill kusinen Ester.. nu blev den felvänd men orkade inte fixa de nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0