Vinter resa BOKAD

Sååå jääkla härligt.. det blev en resa iaf.. Till kära Thailand igen... de va lite stressigt där ett tag.. fanns bara 7 flygplatser kvar.. men den 14 februari på alla hjärtans dag då sitter vi på ett flyg till Thailand.. Riktigt gött..
Tänkte bara göra er lite avundsjuka..

har jobbat hela veckan och e ledig i helgen iaf.. skööönt.. kan ju säga at jag jobbade 200 timmar i augusti bara på max.. va de sen jobbade jag väll lite på skokanonen i Augusti oxå.. så man kan ju säga att jag va lite trött den söndagen..

Jaa nu sitter jag hemma och gör inget speciellt... Jonas e och spelar match.. carro skulle komma hit snart och låna datorn.. Ska kolla på hotellen ci har bokat deras dator hade pajjat...

Får väll se vad som händer i helgen jag är bjuden på Mys kväll hem till Therese på lördag.. såå får se om jag går dit en sväng tror noog de..


haa det bra..

Pussar Ida                              Ida Älskar Jonas

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej My Love

Saknar dej!

Vänner för evigt! :)

Så avundsjuk på eran kommande resa =)

blir de besök i norberg snart?

Måste bli bättre på att träffas, ska försöka att komma ner jag oxå...

tänkte om vi kunde försöka träffas du, kitty och jag en helg =)

Många kramar från oss

2008-09-05 @ 20:33:12
URL: http://sandrakristofer.blogg.se/
Postat av: Emma

ska ni vara borta tre veckor igen? jag vill åka med vill också åka utomlands..

2008-09-08 @ 08:20:19
Postat av: Ida

jaaa vi ska vara borta 3 veckor igen.. ska bliii såå sköönt.. men ska vara på 3 olika ställen den här gången..

2008-09-08 @ 10:29:24
URL: http://barba.blogg.se/
Postat av: Helen

ååå ja du lyckades göra mig jätteavis...guuu va skönt.

2008-09-10 @ 10:03:22
Postat av: linda och ester

massa grattis pussar och kramar på namnsdagen från oss!!

2008-09-14 @ 21:14:47
Postat av: Anna

2008-09-17 @ 16:55:06
Postat av: Sandra

Hej Ida

När kommer de fler blogginlägg då?

Nyfiken

Hur är det med min tjej i de kalla höstvädret?

många pussar från oss

2008-09-20 @ 10:06:30
URL: http://sandrakristofer.blogg.se/
Postat av: Magdalena

dax att uppdatera kanske.. skärpning

2008-09-21 @ 20:16:49
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com
Postat av: hejsan..

Thailandresa skulle jag behöva just nu. Stressar iväg som vanligt. Aotsch. Men den 23 oktober är första perioden över. Efter det är man ledig tre dagar :D inte mycket men de få dagarna som finns är guld värda! Jag fick en idé då. tänkte höra om du har något planerat den helgen, annars kanske jag skulle kunna planera in mitt besök då :) ?



Puss puss

2008-09-25 @ 20:19:52
Postat av: Sara

hahaha råka glömma att skriva mirtt namn på förra inlägget :D

2008-09-25 @ 20:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0