Börjat skolan...

Jaaa kan ni tänka er att jag har börjat i skolan igen :) känns faktiskt välldigt välldigt bra.. och de som känns bäst är att jag är Extra personal på Max :)   hihihihi sååå sköönt..

Jag läser omvårdnadsprogrammet, ska bli undersköterska det är 1.5 år såå det är ganska skönt att det inte är så långt utbildning.. sen vill jag ju bli sjuksköterska i slutändan.. så efter detta om jag känner att jag fortfarande vill bli det så läser jag det efter det här.. har ju tid på miig  :)


Det vi håller på med nu i skolan är vår och omsorg.. vi har lämnat in 1 uppgift jag hoppas att det gick bra.. På tisdag har vi våran första skrivning  :) skaaaryy.. Är lite rädd och nervös för de...



igår va våran älsklingar här Lina Och Micke.. vi gjorde tacos sen kollade vi på tv/film och bara tjatade och hadet det mysigt vid 23.30 åkte vi till max och åte en varsin glass.. och sen åkte vi en runda på stan och kollade lite.. va lite läskigt för det va en bil som förföljde oss och ville att vi skulle stanna dom körde efter oss länge.. meen vi kunde virra bort dom sen..


Idag har jag jobbat på sko kanonen mellan 10-13 och nu ska vi nog inte göra nått blir nog en lung hemma kväll idag..


Kommentarer
Postat av: mamma

vilka är lina och micke

2009-08-22 @ 22:01:15
Postat av: bästis

Lycka till med studierna. You can do it!

2009-08-22 @ 22:59:50
Postat av: Svar till mamma

Carro och micke, (carolina, mickael..)

2009-08-23 @ 10:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0