PersonalAktivitet..

Jaaa igår va vi på lisseberg med jobbet.. Va väldigt roligt.. åkte lite karuseller matti försökte dra upp miig i balder men han lyckades inte som vanligt tror ingen lyckas få upp miig i den.. även om nån skulle bära upp miig..

åkte hem när dom stängde kl 22..

Då åkte vi till lilla torget i borås och satt där och drack en öl/cider.. Mycket trevligt va de.. de va jag johanna magda farsane marlene mehlia och fabian så satt vi där till 01:30..

tack för den kvällen.. men så sorligt för vi tog farväl av johanna och farsne dom har blivit stora nu och ska ut i den vida världen.. usssch såå tråkigt dom ska flytta så långt.. 

Jaa nysss så har jag bakat blåbärspaj som jag ska mumsa på snart..

och ikväll blir dt myspys med lina micke kristoffer och denise.. ska bli trevligt..


Haaa en bra dag de ska jag ha för jag är ledig :)


Kommentarer
Postat av: Linda

åh du måste ju skriva hur det går i skolan ju!

2009-08-21 @ 11:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0