Söndag..

Jaaa nu har jag gått 2 veckor i skolan och har hunnit med 1 inlämningsuppgift och 1 prov.. har inte fått tillbaka nått utav dom än men vi får väll se hur de går :)

I morgon börjar min praktik ska vara på ett doende i dalsjöfors i 4 veckor.. ska bli roligt blir ju nått helt nytt för miig så det är lite spännande..

Idag har vi varit på Ellagården och ätit mat för jonas mormor fyller år. Det va väldigt trevligt och gott..

Just nu är jonas och spelar match eller nu har dom slutat men den va i svenljunga så tar ett tag till innan han kommer hem.. jag har suttit och kollat Finnkampen och sverige vann på både dam och herr..

Nuu har jag gått och plockat lite här hemma i lägenheten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0