2009..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Började plugga till undersköterska
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inget nyårslöfte
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, min moster. och några andrinte så nära vänner 
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, tyvärr
5. Vilka länder besökte du? Thailand
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer tur
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Den 5 Juli, då hade jag och Jonas varit tillsammans i 5 år, och vi förlovade oss denna dag.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag började plugga, och hoppade ner ett steg på Max
9. Största misstaget? Vet inte
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte mer än någon förkyldning
11. Bästa köpet? Min Mini-PC
12. Vad spenderade du mest pengar på? Godis, kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa att jag har mina nära och kära runt om mig
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lady Gaga- Bad Romace 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det är nog lika. Ibland är jag glad och ibland ledsen
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit så mycket godis och andra onyttigheter, spenderat så mycket pengar på massa skit
18. Hur tillbringar du julen? Med familj/släkt, vänner
19. Blev du kär i år? Nej, behöver inte det
20. Favoritprogram på TV? One three hill
21. Bästa boken du läste i år? En blomma i Afrikas öken
22. Största musikaliska upptäckten? ingen aning
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Filmer, pengar
25. Något du önskade dig men inte fick? En hund
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Va på julmarknar på Åhaga
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns det säkert
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Vanlig
29. Vad fick dig att må bra? Mina underbara vänner, pojkvänn och familjen
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Martin Stenmark
31. Vem saknade du? Mina bästa kompisar hemma i Norberg, Sara, Sandra
32. De bästa nya människorna du träffade? Mina underbara klasskompisar

Kommentarer
Postat av: britt

Gott nytt år önskar vi på dunderbostigen ha det så bra.

2009-12-31 @ 22:26:51
Postat av: bästis

sakna dig också hela året :D men drog äntligen iväg och hälsade på dig!! Måste jag göra igen. Vi kommer nog säkert tillbaka för Robin gillade ju shoppingen :P

pusspuss

2010-01-03 @ 08:21:34
Postat av: Ida

Jaaa :) Och jag och jonas får komma över till Västerås en dag och se hur ni bor :) pussar

2010-01-03 @ 11:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0