En ledig Tisdag..

Min dag började med att jag gick upp kl 07:00 tända ljusstakarna och alla ljus jag har i lägenheten satte på the vattnet och satte miig i soffan men en rykande kopp the och kollade på Vakna med the voice.. Riktigt mysigt hade varit ännu bättre om Jonas varit hemma..

Sen åt jag frukost och pluggade lite.. renskrev folkhälsan på datorn.. har bara lite kvar på den nu innan den ska in på Fredag..

Sen had ejag så tråkigt när klockan va 10:00 så jag slängde iväg ett sms till Emma och frågade om hon va ledig och det va hon så kl 11:00 träffades vi inne i stan och tog en fika. En varm chiabata med kyckling och bacon med en cola sen en kaffe på det hur mysigt som helst..  Va ett tag sedan vi träffades så fanns en del att prata om..   :)

Sen lagade jag mat och jonas kom hem.. han mådde inte super eftersom han tog vaccinsprutan igår han fick i sig mat iaf och har sovit sen kl 17:00 och nu är kl snart 21:00 det går knappt att få liv i han men jag måste titta in i sovrummet ibland och se så han lever.. Men blir ju lite nojig av allt prat om sprutan..

Jag har nyss kollat med tv och ätit en clementin nu blir det lite mer renskrivning coh sen sängen med tv.. 



Hoppas ni har haft en bra dag.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0