Inhandlat de sista julklapparna..

Nu har jag bara en julklapp kvar att handla... till lilla Melvin.. Men han är lätt att köpa till så det blir nog bra..  
Idag har jag varit ledig från skolan.. har köpt de sista klapparna och sen har jag inte gjort nått faktiskt gåttt och plockat hemma.. Kan ju aldrig bara vara hemma utan att göra nått.. Måste ha nått tt plocka med hela tiden  :)   Rastlös kallas det.. 

Idag testade jag på en ny paj att göra till mat.. Det blev en brocoli, fetaost och tomat paj med en ägg och mjölk stuvning.. den blev faktiskt good.. med nyttiga ingredienser oxå :) perfekt behövs nu innan jul..

Sen slog jag in alla mina julklappar så nu är det fixat oxå.. riktigt sköönt att ha allt klart.. Föör usssch va mycket folk det är. även fast det är tisdag och kl är 11.00 på förmiddagen.. helt proppat på parkeringen fick åka och leta en ledig plats.. Jobbar inte svenska folken eller vad är det frågan om.. man tar väll ändå inte ledigt från jobbet för att göra av med pengar på julklappar..?? JOOO tydligen..


Min julklapps summar har blivit ca: 2000 kr..    oojojojoj meeen meeeen köper ju till mina älskade familjemedlemmar och släkt och de bästa vänneran så pengar används till något bra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0