Jobbat lång dagar hela helgen..

I fredags fik jag jullov.. slutade runt 11:30.. Sköönt..

jag hämtade Jonas kl 14:00 och sen åkte vi hem och lagade mat, torsk sen började jag jobba kl 17:00.. Och jobbade till 22:00 faaan va mycket det va att göra.. Jobbade med Magda och Walid.. sååå roligt..

När jag kom hem kollade jag på tv och sen sov vi va så trötta.. Lördag morgon började jag 10:30 och slutade inte förens 18:30.. det va fest hemma hos fabian men jag va så trött så jag kände inte för att gå dit.. Åkte förbi magda på hem vägen bara och kramade farsane som har kommit hem från Stockholm...  Sen blev det robinsson och sen somnade jag..

Söndagen började jag kl 10:30 igen och jobbade till 18:30 så det har blivit långa dagar hela helgen.. och mycket att göra på jobbet..  Idag när jag kom hem och jag och Jonas til laffären och köpte krv med bröd som vi åt när vi kom hem..

NU har vi nyss tittat på Anna Ankas jul.. Sjukare människa får man ju leta efter..



Nu blir det sängen för jag är lika trött idag som igår.. Sen blir det jobb 11:45 till 16:15 i morgon.. sen 1 veckas ledighet.. 

Blir mys med magda i morgon innan jobbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0