Julveckan.. Bättre sent än alldrig :)

Jag åkte hem till Norberg på Tisdag morgon den 22 december.. Va lungt på vägarna och det va skönt.. Va hemma runt 11:30..  Då packade jag in och på eftermiddagen åkte vi över till avesta och köpte en till julkapp det kom ju en nykomling i släkten kl 07:08 på morgonen..   :) Min 5 kusin.. Såå sööt.

Onsdagen., dagen före julafton jag gjorde inte så mycket va hem till sara och bytte julklappar och pratade lite..

Torsdage, Julafton. Vaknade på morgonen fick ett morgon packet :) Åt frukost med familjen och åt massa godis som stod på rumsbordet.. Sen gick jag och mamma upp på kyrkogårrden och tände ljus va jätte fint väder ute.. Massa snö och lite sol och inte alls så kallt..  Runt 13:30 gick vi över till andra gatan och åt julmat med typ häften av släkten.. :) 12 st..    fickade åt gröt drack glögg och fick en massa bra julklappar.. Sen spelade vi matildas wii som hon fick typ hela kvällen.. sen körde jag hem Emma och sen sov jag va så trött..

Fredagen, juldagen..   Tog det kanska lungt på förmiddagen.. Sen kom Erik, viktor, lars och marie och farfar så firade vi en jul till med lite packet och fika.. Sen körde mamma miig och sara till fagersta där det va förfest hon Anna innan Greenman..  Va inte så roligt där inna eftersom att det va 18 års åldergräns det brukar vara 20.. men meen..   

Lördagen, annandagen.. Ska fira jul ännu en gång :) det blir den sista.. Nu blir det med moster och morbror med familjer och mormor och morfar och g- mormor.. Så så nu blir det full fart för då komm ester och alvin och den lilla bebisen som är namn lös.. Meen gud så sööt världens sötaste.. blir helt barn kär när jag ser han.. Det blev ännu mer mat och fika och godis.. Och lite ännu mer packet.. Små barnen blev iaf glada för sina packet.. :) Alvin fick typ bara bilar och har bara lyste upp ju fler packet han öppnade  :) 


Söndagen.. Jaaa då hande inte mycket på dagen runt kl 14:00 åkte jag över till fagersta till Sandra, kristoffer och lilla Melvin.. fick ett packet och gav bort packet... Melvin han är så sööt.. 
När jag komm hem fick jag ett sms av sandra.  "Melvin går runt och frågar efter Ida, och kollar ut bland alla bilar och ser om han ser dig"  Sååå sööt han är.. 

På måndag morgon åkte vi över till Avesta och jag köpte en mini-pc..    :) en lite vit söt sak..  Ska ha den till skolan så jag slipper skriva allt arbete två gånger känns väldigt onödigt.. Sen åkte jag hem mot Borås igen.. Började åka i världens snö storm visste inte ens om jag körde på åkern eller på vägen så det va ren chansning.. men jag kom hem iaf..  




Såå det va min jul tror jag har fått med allt.. orkar inte skriva allt jag fick för det va så mycket.. Ha det bra allihoppa idag är det sista dagen på 2009..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0