Söndag..

Det blev inte Göteborg igår utan vi åkte till Jönköping istället va ett tag sedan vi va där.. Så vi kom dit runt 2 så gick vi och kollade lite i affärern inne i A6 center och åt där inne. Sen så gick vi in på Ikea som ligger precis breved.. där inne gick vi och tittade lite jag köpte lite ljus och små saker.. Där inne fikade vi.. Sen innan vi åkte hem så gick vi in på intersport och där köpte jonas en skidjacka och täckbyxor till...   :) sen när vi kom hem så bakade jag lite pepparkakor... och kollade på robinsson sen sov vi...




Idag Söndag... Jonas är och tränar jag har nyss bakat knäck skulle ha gjort lussebullar oxå men hade inge jäst hemma och jonas har bilen så antingen gör jag det senare idag eller så gör jag det i morgon..   Nu ska jag inte göra något speciellt renskriva lite på MÄSKEN och sen kolla på tv bara tills jonas kommer hem för då ska vi äta något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0