19 timmar och 30 minuter

Kvar tills vi lyfter vårat flyg till thailandet :)  Fyyyyyyy fan va sköönt det ska bli.. Är ju lite sjuk fortfarnde det är lite surt men de börjar gå mot bättringsvägar.. meen som sagt lite tråkigt..

jaaa det ser ut som ett kaos här hemma 2 resväskor liggandes på golvet och en massa kläder och saker ligger utspridda överallt på golv och bord.. Meen vi ska noog snart komma iordning de mesta ska ju packas ner annars ska det ligga hemma...    :)

Det är så svårt att veta va man ska packa i tycker jag.. jag vet inte hur många gånger jag har lag ur kläder och sen lagt i dom igen och så håller jag på så.. Meen de ska noog oxå gå att få iordning på..


skriver nog nått mer i morgon bitti innan vi åker dks försöka att vara vaken så mycket som möjligt inatt så man kan sova på flyget med tanke på att vi kommer fram till thailand typ 08:00 thaitid på morgonen så då kan man  inte gå och lägga siig.. då blir det att kolla in kho lak lite och SOLA :)



Haaa de gööööööt som man säger i Borås.. Pussss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

en kram till er båda på alla hjärtans dag.

ha en skön och avkopplande semester i thailand



kram mamma carina

2009-02-13 @ 19:30:10
Postat av: Ida

Tack så mycket desamma till er..

Jaa vi ska bara ta det lungt och ha det riktigt sköönt.. inte tänka på nått stress alls.. eller nå jobb.. Hörs.. kram ida o jonas

2009-02-13 @ 19:51:55
Postat av: emma

jag vill också ska med jag kan hoppa ner i din resväska.. hoppas ni får de bra.. kram

2009-02-13 @ 19:55:21
Postat av: Melvins mamma

Såååå avundsjuk, sola åt oss oxå =)

Ha så kul nu !!!



många kramar från oss

2009-02-13 @ 21:11:31
URL: http://sandrakristofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0