6 timmar kvar exakt

tills vi åker.. Nu blir det här de sista inlägget innna jag åker sen kanske jag skrivet nått när jag e där annars så blir det när vi kommer hem igen den 8 mars.. om 3 veckor..

Jaaaa igår kväll så packade vi och packade men nu tror jag att vi e klara är bara små saker kvar som vi ska använda nu på morgonen.. har väll sovit 6 timmar inatt tror jag för jag va så jäkla trött igår kväll så jag sommnade ovaggad.. trodde jag skulle vara så nervös så jag inte skulle kunna sova men jag somnade före kl 12..

har inge ont i halsen idag iaf men är lite slemmig och snuvig och hostar inte så värst mycket heller så det ska bli sköönt.. man e iaf lite frisk när man åker..

Neej ni nu ska jag väcka jonas sen ska jag hoppa in i duschen och sen om 2 timmar ska vi åka till jnas föräldrar så ska dom skjussa ss.. Ha det så bra nu i sverige.. vi kommer ha det jätte jätte bra i thailand.. med massa sol bad och shopping...


HEJ SÅ LÄNGE.... Pusss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0