dagar i thailand

Och fortfarande kanon vader.. Stralande sol och varmt.. Vi brande oss forsta dagen fast vi inte ens solade satt dar bara en liten stund och sen pa kvallen va jag helt rod pa ryggen.. Meen de borjar lagga sig lite nu sa i morgon ska jag sola igen.. Har i Kho Lak sa ar det lite daligt med shopping eller inte daligt men det ar lite svarare att pruta har och det finns inte sa jatte mycket affaren sa de far nog vantas tills vi kommer till Phuket.. for dar finns det massa affarer..

An sa lange mar alla bra ingen som ar eller har blivit sjuk.. jag va ju innan vi akte men de har lagt sig som tur ar.. och vi ater gott och billigt som forra gangen.. idag at vi kyckling med ris och gronsaker vi at for ca 100 kr lite mindre och de va for 4 personer med dricka till sa det ar inget att klaga pa..

jaa sen vet jag inte rktigt va jag ska skriva for det enda vi gor ar att ata sola och ata igen och kolla lite sen sova.. och som sagt hotellet ar som ett paradis och jag skojar inte helt underbart ar det..

Saaa nu har ni fatt lite mer info kommer mera sen..

Haa det bra.. PussOKram Ida Och Jonas..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej bra att alla mår bra. inatt hade vi 10 minus när jag jobbade, så njut av värmen man blir lite avensjuk. ha det bra

kramar mamma som ska jobba och slita i natt.

2009-02-17 @ 19:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0