Det blev lite shopping idag

Fast de blev billig shopping :)  fick 6 plagg för 450 kr.. inte så farligt tycker jag.. va på gina och vero moda och shoppade...

detta handlade jag på gina

 den gröna tröjan plus 2 till en lila och en blå.. jätte sköna.. dom kostade bara 49 kr styck..

 och denna vita lite längre tröjan.. den kostade oxå bara 49 kr.. så jag köpte 4 plagg där för 196 kr :)


Och denna på veromoda..

 och min efterlängtade jacka.. nu va den på rea 150 kr istället för 300 då va jag tvungen att slå till tycker den e häftig.. och där köpte jag oxå ett vanligt svart lite längre linne..



Sååå nu har ni sett va jag köpt blev lite nytt i garderoben.. :) och billigt mee för på gina hade jag presentkort såå behövde bara betala på veromoda :)


Nuuu är det jobb som gäller.. sista stängningen nu..

Byyee Byyeee

Kommentarer
Postat av: Emma

fina kläder skicka över några till mej :P =) Hoppas allt är bra med er..

2009-02-07 @ 23:02:47
URL: http://emmmmaf.blogg.se/
Postat av: Linda

ja det var skönt att klara den!! var på kurs i går och lärde mej hur man gör grattis kort, suuuperkul! ska lägga upp bilder sen på vad jag gjorde för kort..

2009-02-10 @ 12:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0