Ida med sin vanliga otur..

Nu är det 3 dagar kvar tills vi åker till thailand.. och vem tror ni blev sjuk igår..?? JAG SÅ KLART.. bliiiir så tröttdet är nog inte meningen att jag ska åka någonstans.. förra året blev jag sjuk dagen innan och då fick jagbesök av den thailändska doktorn och blev sängliggande i 5 dagar hur roligt va de.. inte ett dugg..


Sååå nu har jag köpt upp halv apoteket tror jag med en massa tabletter saker amn ska dricka nässprey och massa annat.. drack 5 koppar te igår och hitils har jag druckigt 2.. ska bara vara inne hla daen idg och kurera miig så jag hinner bli frisk tills lördag.. vill inte flyga med förkylning igen de är inget att rekommendera.. hörde inget på ca 18 timmar..


Neej nu blir det sägnen igen.. harnyss tagit en ibumetin... tar dom var fjärde timme.



Hopppas ni är friska där ute..   KramKram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du blir bättre så ni får en bra semester.

2009-02-10 @ 17:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0