Sååå nu har man farit och flungt lite

I Tisdags ringde kl 04:30.. segt segt.. skulle med ett tåg till Stockholm som gick 06:00.. så jag tog skjus av jonas till stationen när han åkte till jobbet.. såå jag kom fram till stockholm central runt 10:40.. stod då och väntade på en tjej från partille som heter Nagelica.. jätte trevlig tjej.. vi skulle på maxskola steg 1.. va där i 3 dagarsen på torsdagen istället för att åka hem till Borås åkte jag hem till norberg kom fran runt 20:30.. sen på fredags kvällen kom jonas dit..

På fredagen på dan så åkta jag mamma emma och matilda hem till G-mormor och hälsade på.. va in i plus och shoppade lite oxå.. :)  Sen på kvällen runt 18:30 när jonas precis hade kommit så åkte han och jag hem till TIna och Hans och hälsade på dom och deras lilla Tjej Linna och den nyfödda bebisen Emil som va 24 dagar då.. Sååå himmla sööt och linna här snart 2 år och hur gullig som helst.. pratar hela tiden och va inte ett dugg blyg :) sen när vi åkte hem så åt vi tacos hemma såå gott och kollade lite på tv sen va det sängen vaa sååå himmla trött..

Sen på lördagen så åkte vi till gävle familjen och mormor och morfar.. vi åt på en jätte god restaurang.. såå himmla gott va de :) jag åt någog kyckling wook med frukt och grönsaker med ris till.. suuuuuper gott.. och en välldigt trevlig stämmning och inredninga va de..

Sen på söndagen så va vi över en sväng till farfar på morgonen och sen till mormor och morfar.. sen va vi över på andra gatan och hämtade upp maggis för nu skulle vi åka hem.. och vi skulle släppa av henne i lidköping.. såå vi parkerade väll bilen här i borås på barnhemsgatan runt kl kvart i 8 på kvällen..

sen gick vi och la oss nästan på en gång för vi va så trötta båda och jonas skulle upp tidigt och jobba..


Nuuuu håller jag på och tvätta.. va nyss ut till bilen för jag skulle åka iväg och handla tänkte jag meen då ville inte min bil starta såå de va bara att gå in igen.. får väll städa lite istället och packa upp :)

Sen ska jag börja jobba kl 16:00 fast jag ska gå iväg igen runt 17:30 för jag ska ta den förbaskade sprutan vaccinationen till thailand.. det är snart bara 1 vecka kvar nu... Ojjj det blev ett ganska såå långt inlägg men ag har ju inte skrivit på ett tag..


Haaa det bra..   Heej Heeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0