2008

Har nu gått förbi... de va ett bra år.. nu ska vi se till att 2009 blir lika bra om inte något bättre till och med..

Nyårsafton var vi ute i gånghester hos ett par som heter Ulf och  carina och deras lilla dotter alva som är 2 år.. Lina och Micke kom och hämtade oss runt kl 18:00..vi åt mat och spelade sällskapsspel och wii och lite dansmatta på play station..
sen åkte vi busse hem och kom hem runt kl 03:00..
Jag började jobba kl 10 sen dagen efter då va jag inte pigg... somnade ovaggad sen kl 21:00 på kvällen..

Idag så har jag och jonas varit i Ulricehamn och åkt slalom.. de va roligt fast de blev lite kallt efter ett tag.. va lite ovant i början innan man kom in i det för de va väll ca 2 år sedan jag åkte sist..

I morgon är jag ledig de ska bli så sköönt.. börjar inte jobba förens på onsdag då har jag varit ledig i 4 dagr de behöv efter att ha jobbat hela nyår.. Dom här dagarna när jag är ledig ska jag städa undan julen alla tomtar och granen och byta alla gardiner hade jag tänkt de ska bli skönt  :) 

Neej nu ska vi kolla på tv.. se ska vi sussa man blir trött utav att vara ute och åka skidor..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0