Kaffe drickare

har jag blivit.. är det inte sjukt.. jag som inte ens gillat kaffe tidigare jag kokar till och med kaffe till miig själv hemma jag blir sugen på kaffe.. aajajaa det är väll som det är.. :) kokar ju inte 3 gånger varje dag meen nån gång ibland sådär..
¨
ajjja nooog om kaffe.. igår jobbade jag kväll såå segt för det händer inget vi säljer nada.. såå åtråkigt.. ikväll ska jag jobba igen.. meen sen är jag ledig två dagar.. sååå sköönt..
ääär så trött att jag fortfarande sitter hemma i morgonrock.. och dricker mitt kaffe :) svart till och med...

sen de 27 till den 29 ska ida åka till stockholm och gå på max skola.. okej lyssna på det här ida ska gå av tåget i stockholm och ta en tunnelbana till ett ställe och sen hitta till en adress mitt i stockholm.. :)
de blir spännande tycker jag.. och sen de 29 åker jag hem till familjen och stannar där över helgen så kommer nooog jonas upp oxå så åker vi tillsammans hem sen på söndagen..

Neej nu  ska jag ta miig i kragen och hoppa in i duschen och sen klä på miig och fixa lite här innan kl hinner bli 4..

Haa en bra dag...

Byyeee Byyyeee

Kommentarer
Postat av: Melvins mamma

Hej Gumman

Visst är de gott med kaffe =)

Kokar alltid nu till frukost, förr drack jag bara om jag blev bjuden eller på jobbet men nu är de liksom ett MÅSTE =)

Kommer ni upp den 29 januari =)

Kanske man skulle käka nå gott ihop och prata lite skit?

kramar från oss

2009-01-15 @ 16:35:42
URL: http://sandrakristofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0