Skuuuulle ha sprungit och tränat idag...

När jonas åka i morrse så skulle jag gå upp och åka och träna tänkte jag.. meen jaag va såå trött så jag sommnade igen.. och vaknade kl 7 när kl ringde..

sååå tänkte jag att jag tar en löprund när jag kommer hem ikväll i stället.. meen tror ni jag gjorde de.. NEJ.... faaaan det blir aldrig av.. jag måste måste börja träna nu.. meen jag har aldrig lusten att göra de.. speciellt inte springa det är sååå tråkigt.. tränar mycket hellre nått pass på gymmet elller bara styrketräning...

Såååå jaa Idas kondition.. Ligger nere på NOLL.. haaar sååååååå jävla dåligt kondition.. usssch det är pinsamt..



ska sooova nu...


Pusssssa& Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0