Hur många sover till 13:30???

Joooo Ida.. jag vaknade halv 2 på eftermiddagen idag. Helt sjukt har aldrinågon sin undr mina 21 år sovit så länge... jag höll på att svimma när jag vaknade TRÖTT och kollade ur mycket klockan a..känndes som hon va halv 10 högst..

Ajjjjaaa nooog om de... de va nog en engångs händelse...


i morgon ska jag till jobbet halv 12 och då kommer jag attt bli upphämtad av Matti och så åker vi och hämtar Bella så ska vi åka till partille och vara där och jobba från 13:00 - 21:00.. de ska bli roligt.. dom ska ha personalmöte...


roligt roligt.. Idag har jag inte gjort så mycket jag har ju sovit hela dagen... men jonas åkte vid 6 för han spelar match nu så då åkte jag till ica och köpte en jädramassa frukt.. sååå nu ska jag kolla sjukhuset och göra miig en riktigt fruktsallad.. 
Muuuuummmmsssss...



Heeeeej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0