det blev lite uppehåll med regn

runt kl 19:00 ikväll.. Har öst ner regnt precis hela dagen idag och jag som hade planerat att ut och springa.. meen så när kl blev 7 så slutade det och jag skyndade miig på med träningskläderns, skor och keps.. såå det blev en runda på 5.4 km... hade tänkt att jag skulle springa 1 mil idag men de får kanske bli till söndag..


För nästa lördag så är det dags.. GÖTEBORGSVARVET... kan ni tänka er att jag ska springa de??? För de kan inte jag..
Meeen jag ska göra mitt bästa har inte sättit någon tidsgräns utan bara att jag kommer i mål.. sen gör det inget om det tar 10 timmar eller 4 timmar   :)


Nuuuu blir dt duuusch, talang och sen lite kvällis.. jonas kommer nog hem runt kl 22:00 han e iväg och spelar match..

Kommentarer
Postat av: Helen

lycka till med Göteborgsvarvet!

2009-05-12 @ 12:35:47
Postat av: Melvins mamma

Hej gumman

Hur långt är döteborgsvarvet?

klart du klarar de, du är så duktig!

Önskar man hade de orket du har =)

när är de dags för västmanland igen då?

många kramar

2009-05-12 @ 12:45:34
URL: http://sandrakristofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0