Söndag...

åååå nu har min älskade Jonas kommit hem från sin helg tripp i Göteborg.. såååå sköönt gillar inte att sova ensam hemma..  :) har saknat han mycket..

jaaaa jobbba ikväll igen.. börjar kl 16:00..  va ju ute och sprang igår 5.7 km... fyyyy fan vilken träningsverk jag har i min lår idag... giiiick ganska segt att ta siig upp ur sängen i morrse... 

Jaaa jag hoppas att kvällen kommer bli lugn idag att vi inte får mycket att göra.. för jag har 1 kväll kvar i morgon och då är det IFK göteborg som kommer hit och möter elfsborg.. sååå då kommer det bli mycket..


Puuuusss Puuussss & Kraaaaamm Kraaaaaamm


   Jag&Jonas i Thailand...  :)   lääängtar tillbaka..

Kommentarer
Postat av: Melvins mamma

Va duktig du är =)

vill oxå löpa men har börjat med långpromenader till en början =)

de är ju snart stranden för F*N!

ha de bra kramar i massor

2009-05-04 @ 20:22:28
URL: http://sandrakristofer.blogg.se/
Postat av: magadish

heey snygging :) inte visste jag att du hade en blogg :) vad skoj! ja, jag ville jättegärna se på jenny :( jag vill tillbaka till jobbet också. men det är mycket man vill och inte får. nu ska jag lägga till din länk på min blogg. kramis :)

2009-05-07 @ 11:26:52
URL: http://nejfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0