Valborg... och 1 Maj

Igår va det valborg... jag va ledig tvättade på morgon och va på ass möte på jobbet 1 timme.. Jonas kom hem runt 12.30 och då åkte vi in till knalleland och gick i djurparken det vaaaa sååå fint väder och vi ville vara ute och njuta av solen och värmen.. vi åt där inne och gick runt och myste och tittade på djuren..

Senare kl 18:00 tog vi våra cyklar och cyklade ner till stan och där mötte vi upp Lina Och Micke vi kollade på sveneriksson gymnasiet som hade sin kortesh.. vet inte hur de stavas meeen den va rolig att kolla på sen cyklade vi hem igen och va hemma runt kl 20:00 då tog vi bilen hem till Lina och Micke så satt vi där och kollade på Mr Bean på semester..
sen när klockan blev 23:00 åkte vi in till stan och gick några varv inne i stan och kollade på alla männiIskor och bara gick där.. sen åkte vil hem till varsit...

Idag är det första Maj..  GRATTIS MAGGIS OCH DANIEL PÅ ERAN 26 ÅRS DAG..

Vi gick upp runt 08:30.. kl 11.00 åkte jonas iväg och jag tog en sväng i knalleland och köpte ett par byxor och ett par skor.. lika som jag har fast en annan färg bara.. 199 kr tyg skor aassss sköna och snygga jooo jag köpte en lite axelväska oxå kostade 80 kr..  

ska börja jobba kl 16:00 och jobba idag, lör, sön, mån.. kväll seeegt.. Jonas åkte till göteborg och kommer hem på söndag eftersom att jag ändå ska jobba hela kvällarna....



Nu sitter jag och kollar på High school musical.. sååå jäkla bra.. men måste köpa den sista filmen oxå har 1 och 2.. bara 3 som saknas..



Hopppppas ni har lika soligt och fint som det är i Borås....    Pusss Heeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0