Veckan som gått..

Usssch skulle sova tidigt idag hade jag tänkt men jag har så ont i magen så kan inte sova.. neej neej noog med gnäll...

I veckan så har jag istort sett jobbat hela veckan.. I fredags kom pappa och Matilda ner hit till oss dom kom runt 20:30 på kvällen så vi kollade klart på Talang och sen åt vi lite kvällsmat sen sov vi för vi alla va trötta..

Lördagen vaknade vi ganska tidigt så vi åt frukost och sen klädde jag och jonas på oss träningskläder och så packade vi väskan och tog bilen till Göteborg.. vi parkerade bilen vid lisseberg och tog spårvagnen till slottsskogen där jag och jonas skulle springa göteborgsvarvet.. Spårvagnen va så full att man fick trycka sig in och stod packade som sillar i en burk.. meeen vi kom dit.. Vi hämtade våra nummerlappar och sen köpte vi oss en varsin pastasallad och pappa och Tilda tog en poppcorn :) Jonas startade kl 14:37 i grupp 5.. han sprang iväg och bara lite efter att han startat så kom den som vann i mål.. han sprang på 1 timme och 2 minuter helt sjukt fattar inte att man kan springa så.. jag startade kl 15:22 i grupp 12.. Jonas va riktigt duktig och kom i mål på tiden 1 timme och 42 minuter är riktigt stolt över att han va så duktig.. Själv  gick det inte lika bra för miig.. 3 timmar och 2 minuter kom jag i mål på men nu är ju jag inte så tränad och har aldrig sprungit mer än 7 km förr... sååå mitt mål va att ta miig i Mål bara och de gjorde jag..
När vi kom hem helt slut va jag så åt vi pizza sen sov vi :)

Söndagen vaknade vi runt 09:30 då va pappa och tilda redan vakna.. när jag skulle gå upp ur sängen så bara vek sig benen igen och jag kom inte upp hade så ont i benen.. såå de blidde att halta siig igenom hela dagen och klippa gräset toog siin lilla tid :)

På kvällen kom Våra kära vänner Lina och Micke på besök och Även våra andra vänner och en nyfunnen vänn Kristofer och hans tjej.. Det va väldigt trevligt vi fikade lite och kollade på tvoch pratade lite almännt skit :) som vi brukar..

Sen sov jag och jonas gott...

Idag Måndag så är jag bättre  i benen är lite stel än men kan gå mer normalt idag sköönt.. Va upp och handlade runt 13:00 tiden sen träffade jag Therese inne i stan och vi satt vid viskan och käkade glass mycket gott och trevligt va även in på espressohouse och hälsade på Ida som jobbade och även emma och Jasmin..


Och nu ska jag snart försöka sova men har så ont i magen..

God natt..   KramKram...

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH jag?? springa gbgvarvet? hahahah :D det var det roligaste jag har hört :D det skulle bli väldans intressant :)nu ska jag till jobbet.. vi ses :)

2009-05-19 @ 09:20:16
URL: http://nejfan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha men du min vän, då känner du mig inte alls :P jag är den lataste och mest otränade personen i borås hahah! det skulle krävas intensiv träning, 7 dagar i veckan för mig fram tills dagen innan :) tack igen för passet!

2009-05-21 @ 00:16:09
URL: http://nejfan.blogg.se/
Postat av: mamma

ha det bra i kalla borås. nu far vi till turkiet.hoppas det blir bra i strömstad.

många kramar från din familj.

2009-05-22 @ 17:23:21
Postat av: Ida

Jaaa tack de ska vi ha :) har regnat idag fast sol oxå :) trevlig resa..

2009-05-22 @ 22:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0