Vill bara vara LEDIG NU

Jag vill verkligen vara ledig nu.. det har gått 12 dagar in i maj månad och jag har jobbat över 70 timmar redan.. Och de ser inte ut som att man får vara så mycket ledig framöver heller.. blir ledig 3 dagar i helgen men sen drar jag ju i väg till strömstad och där blir det nog inte mycket ledigt heller sååå det är väll bara att hålla ut till slutet av juli.. när jag ska ha 2 veckor semester :) läääängtar redan..


och så är det ju de där loppet jag ska springa på lördag.. det är lite jobbigt att först jobba hela dagarna varje dag och springa på kvällen eller innan man börjar jobba såå jag kan ju säga att jag sommnar ju ovaggad iaf...

Neej usssssch va jag klagar ska vila lite nu innan jag ska börja jobba igen fattar inte sov till kl 12 och är trött iaf.. la jag miig i sängen nu så skulle jag lättt kunna sova.. och kl 01:00 i natt så ska patrik komma till jobbet så ska vi koka ur fritöserna såå det blir inte att man kommer hem halv 2 inatt blir snarare kl 3 kanske.. skönt att jag är ledig i morgon.. ska sova hela dagen..



 

Kommentarer
Postat av: Helen

hmm, inte så konstigt att du är trött...

2009-05-13 @ 15:14:49
Postat av: Matilda

jaa vi kommer imorron.. de kommer nog gå bra jag tror inte du kommer dö :P:P

2009-05-14 @ 19:51:41
URL: http://omatildao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0