En lite utmaning...

Award!!!



I awarden ingår det att berätta 10 sakerom mig själv och skicka utmärkelsen vidare till 3 andra bloggare...

1. Pluggar till undersköterska.
2. Har en underbar sambo.
3. Skulle jag få barn nu så hade mitt liv blivit väldigt bra. (Längtar jätte mycket.)
4. Saknar min familj/ Släkt ibland.. ( Bor 40 mil bort)
5. Vill bli sjuksköterska när jag blir stor.
6. Har världens 4 snart 5 bästa kusiner.
7. Gillar att träna.
8. Har sprungit Göteborgsvarvet.
9. Gillar att julpyssla och pynt nu till julen.
10. Skulle behöva gå ner lite i vikt.


Jag vill ge min award till:
Magda Ericsson
Emma Fredriksson

Kommentarer
Postat av: Bästis

behöva går ner i vikt gör du inte! Frossa på nu :P

2009-11-30 @ 11:59:31
Postat av: Ida

Sara: johooo du inget mer upp för min del bara en massa neråt..

2009-11-30 @ 15:46:33
URL: http://barba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0