Fredag, Lördag och Söndag..

I Fredags va jag först i skolan en liten stund.. Sen hämtade jag upp Jonas på jobbet så åkte vi till hans mormor där vi mötte upp hans mamma pappa och bröder för vi skulle till Lisseberg för Jonas mamma fyllde 50 år då..  Så vi åkte till Lisseberg och gick där och kollade och myste sen så åt vi julbord där inne och det va super gott..  =)

Lördag: Min födelsedag.. Jonas väckte mig med ett grattis och så fick jag paket.. Ett presentkort på Gina tricot på 700 kr..  =) bra bra..  Sen åt vi frukost och plockade undan lite hemma. Åkte in till Åhaga och gick där på julmarknaden lite fanns mycket att se.. Sen åkte vi hem till Jonas mamma och pappa och där fick vi lite plockmat och tårta.. Fick presentkort på Kicks, ett par varma strumpor och en plomma utav jonas mamma och pappa.. Efter vi hade varit där gick jag och jonas på bio, vi såg bröloppsfotografen hade velet se 2012 men det var fullt. Men bröloppsfotografen var klart godkänd..  sen somnade jag på en gång har varit super trött hela helgen..

Söndag: Vaknade runt 09:30..  åt frukost och bara var hemma och kollade på tv kl 12:45 började jag jobba så jag åkte till jobbet och var hemma igen kl 17:00 Det här är min 5 helg i rad jag jobbar nu.. INTE ROLIGT... Nästa helg är jag ledig hoppas jag för annars ommer jag jobba ca 8 helger i rad och det är inte roligt... Efter att jag kommit hem så åt jag och jonas taco och kollade på tv sen sov vi... =)



NU är det Måndag igen.. förra veckan gick riktigt fort...  Vaknade runt 08:00 idag skulle ha gått upp kl 07:00 meen va alldeles för trött..   Börjar inte skolan förens kl 13:00 idag men jag måste plugga lite nu på morgonen för jag har inte pluggat på hela helgen knapp i veckan heller.. Meen den här veckan ska jag försöka bli klar med allt..  =)



Haa en bra dag.. Heeej Heeej

Kommentarer
Postat av: magdalena

så du fick en plomma ;)

2009-11-30 @ 17:54:21
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0