Helgen...

I fredags va jag först i skolan.. sen kl 17:15 körde jonas upp mig till kristineberg för vi skulle ha klass fest och det va för fest uppe hos en kille.. jag mötte upp anna-lena utanför.. sen efter de så hade vi bokat bowling kl 20:00 och då va nästan hela klassen sammlad.. riktigt roligt va det =)
Efter bowling gick vi till harrys och dansade =) så jonas hämtade miig kl 24:00.. 

Lördag. Jonas fyllde 24 år.. så jag väckte han med presenter och lite sång =) vaa hemma på dagen och runt 17:00 kom hans mamma mormor och två börder på lite fika..  På kvällen kl 19:00 hade jag lina och micke bokat bort på Grekiska tavernar men jonas trodde att det bara var han och jag som skulle äta så han blev glatt överraskad när Lina och Micke stod utanför =)

Söndag.. Idag har jag inte gjort något.. sov till kl 10:00 va riktigt trött.. Jonas åkte iväg och tränade kl 10.30.. och har inte kommit hem än.. Va nån som skulle köpa hans bil och han hade inte kommit än.. Så jag har städat lite, diskat och tvättat och kollar film.... 

Och nu är jag hungrig.. så jag hoppas han kommer hem snart så vi kan äta..

I morgon är det en ny vecka igen.. Nya vecka Nya möjligheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0