Hur ska jag överleva... =)

Jaaaa igår fick jag 3000 kr och de ska ska klara miig på till den 25 januari.. Föör jag får inga pengar i december..  =) hur ska de gå till.. Jaaa har inte köpt alla julklappar än men de får väll gå ihop.. får inte köpa nått till miig själv och leva på nudlar.. hihihi neeej jag har jonas oxå.. Han är så snäll..  Meen det kommer bli lite tufft..

Fyyy va dåligt jag har mått inatt.. börjar bli sjuk tror jag är lite bättre nu än va jag var i natt men känner miig konstig i kroppen..   Är hemma från skolan hela dagen idag för vi har egna studier.. så det blir mycket the frickande idag och så lite plugg och om jag orkar ska jag sätta upp lite julgardiner.. och jusstakar.. meeen måste tvätta fönstren och det är ju lite jobbigt.. Meen jag ska fösöka börja iaf i några fönster...  =) fast man har inte så mycket julstämmning när det är mörkt och grått ute och regnar hela tiden.. Sååååå tråkigt..



Kommentarer
Postat av: Linda

pussar och kramar från oss i östevåla!!!

hoppas du har fått post!!

2009-11-28 @ 09:30:43
Postat av: britt

hej ida grattis på födelsedagen hoppas den blir bra .hälsningar från britt paavo.

2009-11-28 @ 19:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0