Julklapps Handling..

Idag va jag ledig från skolan vilket var väldigt sköönt.. Hade ont i huvudet hela dagen igår och somnade med det och vaknade med huvudvärk det är de värsta som finns tycker jag..
Meen jag tänkte att jag åker iaf det försvinner säkert om jag får något annat att tänka på sitter jag hemma bara så tänker man ju på att man har ont hela tiden och de försvinner det ju aldrig.. Och mycket riktigt när jag har åkte en stund så försvann det =)  Åkte till patrille och gick i allumn.. hittade inte allt jag skulle men lite iaf.. så det är en början och medans jag gick där och kikade så dök det upp en massa ideer på saker jag ska köpa till lite folk och de finns i borås =)  så jag köper nog de efter den 25 tror ja.. 

Sen när jag kom hem så gjorde jag iordning mat.. Gjorde pannbiffar med potatis och brunsås.. och en god sallad till det.. Riktigt mumsigt.. Att husmanskost kan vara så gott ibland =)

Nu har jag skrivit in lite läxa på datorn.. det är de som är tråkigt att sitta och renskriva tar så lång tid.. Men det är ändå jobbigt att bara skriva på datorn på nått vis så vill jag ha det på papper oxå.. känns så konstigt annars.. och så är det jobbigt om man bara ska ha det på datorn för det blir jobbig i längden att bara sittta och skriva vid datorn och då kan jag ju inte skriva något i skolan..

Nu ska jag diska lite och sen ska jag nog slå in julklapparna så är det gjort..



Haaa det bra...      //  Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0