Mätt och belåten...

Jaa nu va fick man mat för dagen idag oxå... Även fast kontokoret är lite knapert :)

Gjorde laxen som jag har receptet på i förra inlägget.. blev riktigt gott   :)

Har nyss tagit en lite prommenad för att köpa mjölk och juice till netto.. och innan det så har jag pluggat lite folkhälsokunskap..

i morgon är jag ledi hela dagen men trot jag ska gå upp tidigt iag och köra ett spinning pass 06:30 på morgonen är så skönt att komma upp i tid så får man massor gjort annars sover man bort hela dagen eller så ligger man bara i soffan.. men tränar jag på morgonen så blir jag pigg och kommer igång mycke bättre :)


Nu blir det ullared på tv..


Ha en trevlig kväll!!!   vad händer ute i världen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0