Onsdag...

Idag skulle jag har åkt och tränat kl 06:00 men slööö som jag är så sov jag iastället och gick upp kl: 07:00.. ussch får bara mer och mer dåligt samvete för min mage..

Nooog pratat om de..   va i skolan mellan kl 08:30 - 11:30.. hade MÄSK. Människor socialt och kulturellt..
När jag kom hem så ät jag lite lunch och sen pluggade jag.. Har faktiskt pluggat väldigt mycket idag..  =) en stor stjärna till miig.. Sen har jag bara gått och pysslat lite hemma.. Jonas fick lov att jobba över ända till kl 18.00.. och kl 19.00 åkte vi hem till våran andra halv på damsvedjan  =)  och BOKADE VÅRAN SKIDRESA  Jiippiii.. äntligen den 10/1 -2010 åker vi sndag till torsdag till Idre fjäll Så mysigt vi ska ha det..

Nu sitter jag och kollar på Arlanda som jag spelade inte.. sen blir det sova för jonas ska ha bilen i morgon så det blir buss och prommenad för miig till skolan..

halv 11 ska jag lyxa till det och få mina ögonbryn plockade =)

ses i morgon..


God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0