Tidig morgon...

Klockan var 07:00 när jag vaknade utav klockan..  =)   och jag kan säga att det va ritigt jobbig att gå upp fattar inte varför jag är så trött nu för tiden.. Är ledig hela helgen och det blir bara slapp och vila... Älsklingen fyller år på Lördag så det blir Myyss..

Idag har Jonas bilen så jag får ta buss och prommenera.. halv 11 så ska jag till city praktiken och få mina ögonbryn plockade.. och sen efter det blir det lunch på stan med tanke på att jag börjar skolan kl 13:00 och tänkte gå från stan upp till skolan och då hinner jag inte ta bussen hem och äta så då blir det på stan..

Ikväll ska jag köpa present till Jonas.. han vill ha presentkort.. nån som vet något annat man kan köpa istället gillar inte att köpa presentkort..  =) men i värsta fall får det bli de..


Händer ute i världen idag???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0