Veckan som varit..

I måndags va jag i skolan.. hade Psykologi..

Tisdagen va jag ledig från skolan så jag hoppade in och jobbade på Sko kanonen mellan 10:00 - 15:00 va ganska lungt så de va inte så ansträngande..

Onsdagen va jag i skolan på förmiddagen och sen runt 20:30 kom Pappa och Emma hit för pappa skulle på en kurs kl 10:00 i Göteborg på Torsdagen..

Torsdag: Jag körde pappa till statiol på Hulta för där blev han hämtad av några från Jönköping som skulle till kursen oxå.. Så jag körde dit han kl 08:30, sen åkte jag hem igen och sen när kl blev 10:00 så släppte jag av Emma i knalleland och jag åkte till skolan en snabbis för att prata med en Lärare.. Jag hämtade Emma i knalleland sen igen och vi åkte in till stan och åt lunch på Thai Silk.. Lunch buffen riktigt gott :)
Sen efter de så gick vi lite på stan och Emma fick några julklappar avklarade.. Inte jag tyvärr hade varit skönt men inte..  Sen åkte vi in till knalleland igen en snabbis och hämtade sen pappa kl 16:00 på samma ställe där ajg släppte av han.. Och vi åkte hem till oss och fikade och sen åkte Pappa och Emma hem får då hade klockan redan blivit 17:00.. eftersom att dom skulle köra ända hem..

På kvällen när kl va runt 19:00 så tog jag på mig träningskläderna och tog miig en skön prommenad.. Hade ju regnat och små snöat lite hela dagen så va sköönt att de va uppehåll på kvällen.. gick en runda på 40 minuter innan tv började kl 20:00..

Idag Fredag har jag inte gjort så mycket.. Varit i skolan en snabbis på förmiddagen och sen hämtade jag Jonas på jobbet.. Vi åt tacos senare.. och nu har vi kollat på Idol..


Och nyss blev jag jäkligt rädd det knackade på sovrumms fönstret 2 gånger och Jonas blir helt tokig och sprang ut för att kolla vilka det va.. och så ringde jag och kolla vart han tog vägen för han kom inte tillbaka.. Då va det bara MICKE OCH KENNETH.. som hade åkt hit för att jävlas.. FAAAAAAN.. Åååå va rädd jag blev..   :)

I morgon ska jag jobba mellan 10:30-18:30...

Ha en bra dag allihoppa.. Pusss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0