Veckorna går fort nu.. Snart Jul.. =)

Jaaa nu går veckorna riktigt fort igår va det exakt 1 månad kvar till jul.. och det bara regnar hela tiden.. så tråkigt..
den här veckan har jag varit riktigt duktig med träningen har tränat måndag, tisdag och idag onsdag.. så nu är det bara torsdag och fredag kvar har satt som mål att träna måndag till fredag den här veckan.. och snart så har jag klarat de =) har ju klarat av mer än hälften..

Idag va jag i skolan mellan kl 08:30 - 14:00.. tränade body pump kl 06:30 =) härligt då vaknar man till..
sen kl 15:00 träffade jag Linda i stan och vi fikade på espresso house.. hon betalade för fikat plus att jag fick presenter för att jag ska fylla år.. 2 par örhängen och ett halsband jätte fina.. TACK GUMMAN.. Meen va alldeles för mycket..  =) När vi fikade så jobbade både Emma Och Ida så det va trevligt..

Nu har vi nyss kollat på Bonde söker fru och nu blir det snart sängen ska ju upp kl 05:45 i morgon och köra lite spinning tror jag..


God Natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0