Fredag, Lördag & Söndag

I fredags va jag i skolam mella 10.00 och 12.00 inte så länge men vi hade lite psykologi.. Sen åkte jag hem gjorde inte mycket hämtade jonas på jobbet och sen bakade jag lite kakor..
Kl 19:00 kom Matilda, Mamma och Pappa hit dom ska vara här tills på tisdag för Matilda har höst lov..

Lördag:

Vi vaknade runt 08:00 och gjorde oss klara och åkte till ullared.. vi fick en smarre chock när vi kom dit för de vi såg va en lång lång kööö.. och det ösregnade..  pappa sa på en gång vi åker hem.. Meeen hade vi åkt dit så tänkte vi ju att det är onldigt att åka hem. Så jag mamma och Jonas satte på oss jackor med luvor och tog en vang och ställde oss i kön.. Den röde på siig nästan hela tiden meen den va en bit.. Vi kom in efter 1 timme och 15 minuter.. Pappa och Matilda bara gled in lätt som en plätt medans vi stod där dyblöta och kalla..

Vaaa masssor med folk där inne.. meen jag hittade lite.. 2 polotröjor en lång och en kort.. en vinterjacka, trosor och lite annat smått och gott..
På kvällen gjorde vi inte nått kollade på tv bara..

Söndag:

Idag sov vi lite längre.. iaf om man tänker på att man ställt om klockan.. hoppas ingen har glömt att göra de.. vet att Emma glömde :) hihihi

Idag har vi varit i knalleland.. Matilda har handlar myyyycket.. för över 10000kr sammanlagt..

själv köpte jag ett par Gummistövlar de har jag längtar efter har letat och letat och nu köpte jag dom jag hittade är super nöjd..

sen va Jonas och Pappa på elfsborgsmatch då va vi andra hemma och kollade på film.. Nu ha jag och mamma nyss varit ute och gått i 1 timme nästan..


Nu blir det Ensam Mamma Söker..

 Mina efterlängtade GummiStövlar :)

Kommentarer
Postat av: magdalena

har hon handlar för 10000 shit va har hon då köpt??

2009-10-25 @ 20:20:36
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com
Postat av: magdalena

det där kan omöjligtvis ha kostat 10 000 men 1000 kan jaggå med på =)

2009-10-25 @ 20:52:09
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0