Helgen som varit

Har varit bra..

I Fredags morse kl 09:00 hoppade jag och jonas in i forden på väg mot Norberg..  Vi kom fram runt kl 14:00 och alla blev glatt överraskade för dom trodde vi skulle komma sent på kvällen. Bara Emma och Matilda visste..  Då fick vi äntligen se lilla sötisen Wilma matildas chiwawa.. Vet inte hur det stavas men det är en liten hund iaf :) hur söt och go som helst va den..  Direkt när vi kom så bytte vi bil bara och åkte mot Fors för att hälsa på Alvin, Fredrik och Helen.. med tanke på att dom inte skulle komma på lördagen så ville jag ju träffa min Charm kusin..  :)    sen på kvällen va vi bara hemma och myste med lite tv och sen sov ganska tidigt med tanke på att vi gått upp tidigt och kört bil i 5 timmar.

Lördagen börjad med att vi åkte upp till Pappas jobb och kollade hur det gick med fordlagandet.. och de gick bra.. sen åkte vi hem till mormor och morfar och sa hej där kom vi lagomt till kaffet..  Sen va det bara att äta lite och göra sig iordning för det va kalas i Östervåla.. så vi va där och Grattade min andra charm kusin som fyllde 2 år.. Lilla Ester som börjar bli en väldigt stor tjej som vet vad hon vill.. De va väldigt trevligt iaf med massor med goda kakor, bullar och tårta.. Med massa folk..

Söndagen va ganska lungt vi började dagen med att städa ur bilen sen blev det en prommenad ner till Farfar för lite fika.. Och sen en snann tripp till Avesta och hälsa på G-mormor för hon va inte med på kalaset i Lördags..

Sen efter de tog Jag och Jonas bilen hem till Borås igen.. va hemma runt 19:00 tiden Lagomt till Ensam Mamma söker..  :)

Hopppas ni ha rhaft en lika trevlig helg som jag..

Haa det bra..

Kommentarer
Postat av: magdalena

kan man kalla det promenad till farfar??

2009-10-12 @ 18:06:59
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com
Postat av: Matilda

chihuahua stavas de hahaha :P:P:P:P

2009-10-12 @ 18:49:42
URL: http://omatildao.blogg.se/
Postat av: Matilda

men de var inte jag som sa de. de var mamma...



2009-10-12 @ 19:46:33
URL: http://omatildao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0