Lördag Och Söndag..

Jaa i Lördags vaknade jag väldigt tidigt eftersom att jonas va uppe redan kl 7 så vaknade jag oxå då..
han åkte iväg kl 08:20 för han och Micke och kenneht skulle åka till göteborg..
För Jonas och Micke har ju fått för sig nu att dom ska ta motorcykel körkort i sommar så dom skulle åka och köpa en motorcykel.. kl 10:30 åkte jag och Lina till kungsbacka och shoppade lite.. eftersom att efter killarna kommit hem från göteborg så skulle dom ha avslutning med fotbollen kl 13:00 så dom åkte dit direkt..  Jag och Lina kom hem runt 19:00 då åkte vi till Max och åt lite mat för vi va lite små hungriga.. Sen satt vi hemma hos Lina och kollade lite stugor i fjällen..
jag åkte hem till mig runt 23:00.. Då satt jag bara vid datorn lite sen kollade på tv och sen sov.. Blev väckt 02:30 då ville jonas komma hem. så jag åkte till stan och hämtade upp han.. När vi kom hem slocknade båda på en gång..

De jag handlade i Kungsbacka.
 
+ En ring på Gina
+ Vantar från H&M
+ En mjölkskummare
+ Ljus
+ Hårinpackning

Tror de va allt jag köpte inte så mycket men det är lite smått och gott.. Hade velat hitta lite kläder men de gjorde jag inte..


Söndag..

Idag är det söndag jag gick upp vid 11:00 va riktigt trött i morse... Jonas kom bara upp en 30 minuter senare.. Så han mådde bra idag..

jag diskade lite och åkte sen iväg och handlade lite mat.. sen gjorde jag och jonas Philadelpihaglass.  det blev taco idag till mat..

Nu ska jag damsuga lite här hemma och sen ska jag plugga lite Psykologi.. Fyyyyyy säger jag bara vill inte men måste..


Sen ikväll kommer Lina och Micke hit vi ska kolla på ensam mamma söker och jag ska bjuda på Min glass jag gjort..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0