Plugg&Energi&Träningskläder

Jaaa i onsdags pluggade jag mellan kl 09:00 - 18:00 med nån pause i mellan för lite mat.. Trööött i huvudet akn man säga.. i Torsdags gjorde jag lika dant fast till kl 15:00 och idag fredag mellan kl 09:00 - 10:30.. Sen åkte jag och jobbade mellan 12:00 - 17:00 de va faktiskt ganska sköönt att få nått annat att tänka på är PSYKOLOGIN.. Bläääää.. om en vecka så är de klart..   :)

Så här såg min dag ut igår.. Torsdag..

 Behövde en liten Energi kick.. En smootihe på hallon, blåbär och lite äppeljuice..

 Så här ser det ut när jag pluggar.. Ligger på mage på golvet :) har har det spenderas mycket timmar denna veckan..




Och så till sist när mamma pappa och tilda va här i helgen så fick vi våra födelesdagpresenter och jag skulle lägga ut ett kort på oss för vi fick dom här träningskläderna.. Jacka, Byxor, Vantar och mössa.. Riktigt bra va dom.  :)


  Här har ni meej då :) ljusblått riktigt snygg färg tycker jag..

 Och här har ni Jonas..


Kommentarer
Postat av: mamma

ni är kanon snygga.

2009-10-31 @ 15:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0