Redan Onsdag..

Veckorna går fort.. Inte långt kvar till jul nu..  :) måste börja köpa julklappar så man inte står där i sista sekunden och ska köpa allla..  Idag har jag varit i skolan mellan 08:30 till 12:00.. i morgon blir det en hel dag till 4.. för vi skulle få information om tand/munvård..

Sen på fredag kväll kommer Tilda, mamma och pappa hit och hälsar på stannar till Tisdag för Tilda har höstlov..  Tänk om man kunde få ha de :) fast vi är iaf lediga torsdag och fredag nästa vecka..  Va ska man skriva mera.. Va ledig hela dagen igår då städade jag lite och bakade Vanilj/Kanel bullar.. mummss :) Och han jag även med och tvätta går man upp 05:45 fast man e ledig så hinner man med en hel del.. Körde ett spinning pass 06:30 på morgonen oxå då kommer man igång på dagen efter de..


Ikväll ska vi åka förbi Lina Och Micke en sväng.. Nuu har vi nyss ätit köttfärspaj som jag gjorde blev riktigt bra om jag får säga det själv..  :)


haa det bra.. PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0