Ställde klockan på 07:30

idag.. jaa fast jag är ledig måste komma upp i tid så jag hinner plugga så mycket som möjligt.. Åt frukost framför vakna med the woise.. Och sen kl 08:30 så tog jag fram datorn och började skriva på folkhälsokunskapen den är snart färdig har några ord kvar jag måste kolla upp och den ska vara färdig på Osndag den 4 november så jag är ute i god tid. Men jag ville ha den färdig idag för att jag ska kunna ägna mig åt Psykologin bara för den ska vara inne på fredag den 6 November och på den har jag ganska mycket kvar.. och den är mycket svårare.
Meen den börjad ejag skriva på kl 10:00.. och nu har jag gjort färdigt 1 studieenhet av 6 iaf.. och den är renskriven och klar.. Jag har skrivit ganska många kladdar som bara saka renskrivas sen har jag nog 2 enehter som jag inte har börjat på. Men mitt mål är att föröka vara så gått som klar på onsdag den4 november så att jag bara kan sitta och läsa igenom allt de sista dagarna så jag inte har missat nått..

Såå nu ska jag ta en lite paus med lite lunch.. vi köpte pizza igår som jag har kvar utvav som jag tänkte äta idag frmaför en bra film.. sen fortsätter jag igen ska iaf förska bli klar med minst 2 enheter idag och hellst 3 om det går..


Vaa gör ni idag???

Kommentarer
Postat av: Melvins mamma

Hej Gumman

Det känns underbart med större!

Som sagt så busungen får sitt eget =)



Ja de är klart du ska komma och se hur jag bor men egentligen ska jag komma ner och se hur ni bor först!!!

=)



Kommer de hända något speciellt nu framöver?=)



puss





2009-10-29 @ 14:39:16
URL: http://sandrakristofer.blogg.se/
Postat av: mamma

jag väntar på bilderna.

kram mamma

2009-10-30 @ 17:49:10
Postat av: Linda

ja ester är kul nu när det kommer så mycket roliga saker ur henne hela tiden.. och skönt att affe är pigg igen! saknar er oxå, hoppas vi träffas snart!

2009-10-30 @ 20:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0