Tisdag Ledig dag

Va det för miig idag.. Fast som sagt gick upp och pluggade lite.. Sen har ajg bakat idag 2 sorters kakor. Drömmar och Chokladsnittar.. Blev lyckade..  :) sen va jag iväg med min bil på besiktning och den blev Godkännd.. Sen efter de va det lunch tajm.. och jag gjorde Kycklinggryta med Ris..
Kl 15:00 träffade jag Linda inne i stan och tog en fika lika trevligt som alltid att träffa henne.. I morgon blir det skola igen och mycket plugg läser Psykologi och Folkhälsa och båda ämnena är stora Psykologin är ju riktigt svår iaf i början hänger inte riktigt med och folkhälsan och också ganska stora och de ska vara färdigt till Jul..


Just nu sitter jag och väntar på att Jonas ska komma hem först va han ute och sprang med Micke och sen direkt efter att han kom hem så åkte han igen då skulle han och Micke till en annan kompis och kolla på nått..  Dom är söta dessa två pojkar.. Mina bästa Pojkar..   :)
har tänt alla ljus här hemma och ska bara mysa framför tv ikväll sen en tidigt kväll eftersom att det är tänkt att jag ska orka upp ocu köra ett BodyPump pass i morgon som börjar 06:30.. sen skolan efter de.



Hoppas ni har haft en härlig dag i den kyliga höst dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0