Veckan Som Gått

Jaaaa nu va det Fredag kväll och helgen väntar  :)   Sköönt..
I veckan ha rjag gått i skolan.. vi har haft en hel del grupparbeten och
lämnat in en uppgift om Lagar.. väldigt svårt men hoppas på ett godkännt iaf..
Fredag idag som sagt.. Har inte gjort mycket på dagen jonas va in till stan och
klippte siig då passade jag på att gå in på Guldfynd och köpte ett ROSABANDET ARBAND..
Kostade 70kr och jag tyckte de va riktigt fint.. känns roligare att ha de än en liten rosett
på jackan fast tror jag kommer köpa ett sånnt oxå.. eller så har jag kvar mitt från förra året..

Nu på kvällen har jag kollar på Idol.. och min favorit från första börjar MARIETTE.. jag skulle ha
skrivit de här på bloggen från första gången hon sjöng.. Jag fick rysningar hon är så förlåt att jag
svär men så JÄVLA BRAAAAAAAAAAAAAAAA.. hon kommer att vinna hela Idol.. Det måste hon göra..
Erik och Tove är oxå lite favoriter meen ingen slår den BÄSTA..   jajaaja noog om Idol..

I morgon är det Lördag.. äntligen blir det gjort Jag och mina älsklingar Jonas, Lina och Mike ska åka till
Göteborg i morgon vi blir upphämtade runt 09:30.. så ska vi åka till saluhallarna och Jonas vill
säkert in i Fiskekyrkan oxå och äta sin Laxrulle som han alltid ska göra när han åker dit..
Sen går vi säkert en sväng på stan oxå och bara myser.. hoppas vädret är som idag..
klar blå himmel och kallt..

Och på söndag blir det jobb mellan 12:30 - 19:30.. sen efter de är det Ensam Mamma Söker mys oxå med Lina
och Mike hoppas jag blev inget förra söndagen..
Men då myste jag och Jonas med tända ljus och frukt och choklad..

Jädrar va kallt det har blivit här nu i morse va isen riktigt tjock och svår att få bort från bilen..

Nu är det bara snön som fattas..   :)



Adijos..



Kommentarer
Postat av: Matilda

svart till ida: jag har redan frågat blå stjärnan men jag fick inte va där för jag var för ung....

nej jag tänker inte säga va jag fck på proven :P

// matilda

2009-10-03 @ 07:52:29
URL: http://omatildao.blogg.se/
Postat av: Matilda

ja de var synd :( vet du ingen annanstans jag kan praoa??? // matilda

2009-10-03 @ 15:42:49
URL: http://omatildao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0