Sista dagen på Praktiken

Jaaa idag va det sista dagen på praktiken på måndag börjar skolan igen.. de känndes faktiskt välgit tråkigt att lämna alla på dalhem idag..   Inte alls roligt kommer verkligen sakna dom alla personal som boenden.. alla har varit såsnälla och välkomnande..

Idag va jag och jonas en snbbis på marknaden när jag hade slutat.. köpte lite godis remmar tradition :)
Om det inte regnar imorgon ska jag nog gå en lite sväng då me får se om jag hittar nått vettigt.. Jonas har match i morgon så jag hoppas på sol så att jag kan åka och titta på den.. Meen man känner att de börjar bli vinter nu.. usssch det är kallt ute..


Vi har hyrt film idag MÄN SOM HATAR KVINNOR. Håller på att läsa boken men jonas ville hyra den.. Men vi orkar inte titta klart idag så vi får kolla resten i morgon.. Man är trött när den ena gick upp 05:00 och den andra 05:45..


Nu blir det sängen för oss båda..

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jag älskar den filmen!! längtar tills jag får se den andra..

2009-09-26 @ 08:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0